piątek, 17 maja 2013

Biała serwetka i odwyk ;-) / A White Doily and a Therapy ;-)

Mam przyjemność zaprezentować białą serwetkę zrobioną przeze mnie niedawno na szydełku. Ma 27 cm średnicy, zrobiona jest z kordonka Cotton Filet na szydełku 1,5 mm. Wzór pochodzi z gazetki Diana Robótki 5/2012, a róża od męża :-)

I jeszcze wiadomość dla moich fanów (jest tam kto?;-))- wyjeżdżam na jakiś czas, więc przez tydzień albo dłużej nie będzie żadnych nowych szydełkowych tworów. Śmieję się sama z siebie, że jadę na odwyk i wszystkie szydełka powinnam zostawić w domu, ale chyba długo nie wytrzymam ;-)

I have a pleasure to present a white crochet doily. It is 27 cm in diameter and is made of Cotton Filet cord using 1,5 mm crochet hook. The pattern comes form Diana Robotki 5/2012 and the rose comes from my husband :-)

And some important news for my fans (is anybody there?;-))- I'm going away for some time so for a week or so there will be no new crochet creatures. I'm laughing at myself that it's going to be a therapy and I should leave all my hooks at home but I don't think I'm going to stand it for a long time ;-)











6 komentarzy:

  1. Piekna ta serwetka. Bardzo się cieszę,że do mnie trafiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do oddania głosu w ankiecie na temat niespodzianki do CANDY:
    http://rondoart.blogspot.com/2013/06/candy-obietnica.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich serwetek chyba że w wersji obrusu, który przykrywa cały stół, ale cenię w nich wykonanie. Osobiście nie lubię pracować na drobnych nitkach. :)
    I jak ten odwyk? Coś długo trwa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, dobrze wiedzieć, że mam przynajmniej jedną niezawodną fankę, która o mnie pyta ;-)

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...