czwartek, 13 czerwca 2013

Geometryczny romantyzm / Geometric Romanticism

Dzisiaj mam przyjemność zaprezentować serwetkę, która powstała jako rezultat mojego sielankowego dziergania. Nazwałam ją "Geometryczny romantyzm" ze względu na wzór. Mnie osobiście ogromnie się spodobało to połączenie geometrycznych kształtów z romantyczną koronką :-)

Wzór pochodzi z gazetki Robótki Ręczne 8/2004 i zrobiona jest z białego kordonka Stokrotka na szydełku 1,1mm.

Today I have a pleasure to present a doily, which is a  result of my idyllic crocheting. I called it "Geometric Romanticism" because of the pattern. Personally, I loved the combination of geometric shapes and romantic lace :-)

The pattern comes from Robotki Reczne 8/2004 and is made of white Stokrotka cord using 1,1 mm crochet hook.









I na koniec dodaję zdjęcie bukietu róż od męża, idealnie wpisuje się w temat. Ja to mam szczęście, nieprawdaż? :-)

And at the end I present a photo of a bouquet of roses I got from my husband, very much on the subject. I am so lucky, aren't I?




2 komentarze:

  1. O, a ja kwiaty rzadko dostaję. ;) Ty za to masz z mężem jak w raju. :) Serwetka wygląda na pracochłonną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna serwetka! Kwiaty przecudne, róże to kwiaty miłości!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...