czwartek, 27 czerwca 2013

Zielone akcenty / Green Accents

Oto serwetka nieco inna niż wszystkie. Biała z zielonym akcentem. Wzór pochodzi z gazetki Robótki Ręczne 5/2003, z tym że w oryginale jest cała biała. Ja spontanicznie postanowiłam jedno okrążenie zrobić kolorem zielonym i oto efekt :

Here is a doily a bit different from others. White with green accents. The pattern comes from Robotki Reczne 5/2003 but was white in oryginal. I, spontaneously, decided to make one crochet  round in green and here is the result:






Przed zrobieniem tej serwetki wyrażenia  takie jak "koronka brugijska" i "bordiura" były mi obce i nie byłam pewna czy podołam wyzwaniu, jakie sobie sama wyznaczyłam, ale udało się i już wiem na czym te obie rzeczy polegają. Człowiek uczy się całe życie :-) I jeszcze garść informacji technicznych - serwetka ma 31 cm średnicy, zrobiona jest z białego  kordonka Stokrotka z dodatkiem zielonego kordonka Kaja na szydełku 1,1 mm. Czyż nie wygląda uroczo? ;-)

Before crocheting this doily terms like 'brugge lace' and 'crochet bordure' were unfamiliar to me and I was not sure whether I would be able to accomplish a challenge I took on myself, but I succeeded and now I know what they are both about. You keep learning all life :-) And some technical details - the doily is 31cm in diameter and is made of white Stokrotka cord with green Kaja cord using 1,1 mm crochet hook. Doesn't it look pretty?













6 komentarzy:

  1. te połączenie kolorków oj udane. udane :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szacun za robociznę. To istna dłubanina. Ja przeklinam szydełko 3mm, a to? Nie, nie. Takie produkcje raczej nie znajdą się w moim repertuarze. :)
    Ja nie lubię takich serwetek, ale zawsze podziwiam u kogoś właśnie wykonanie. :) Akcent zielony fajnie ją ożywia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dłubanina niezła, ale efekt wspaniały ;) podziwiam, podziwiam ;) zapraszam na mojego bloga w odwiedziny bądź na stałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudna :)
    Dla mnie te określenia w dalszym ciągu brzmią niezrozumiale ;)
    Gratuluje efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koronki brugijskie są naprawdę śliczne! Brawo! :)
    A może jeszcze kiedyś pojawią się na Twoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...