poniedziałek, 20 stycznia 2014

Spotkanie Twórczych Małopolanek- kilka fotek

W ubiegłą sobotę miałam ogromną przyjemność wziąć udział w spotkaniu Twórczych Małopolanek. Była to V edycja spotkań z cyklu "Pasja sposobem na życie" i zarazem mój drugi udział w tych spotkaniach w Krakowie. Ale było fajnie! Wspaniała atmosfera, doskonała okazja do spotkania kreatywnych kobiet, możliwość poznania nowych technik rękodzieła i prawdziwy szał tworzenia :-)

Wrzucam kilka zdjęć - niewiele i bardzo kiepskiej jakości, ale na pewno na blogu Małopolanek pojawi się wkrótce pełna fotorelacja ze spotkania.

Podczas warsztatów pod okiem Lady Fanaberii mieliśmy okazję zrobić miniaturowe maski karnawałowe, wyszły prawdziwe cudeńka! Pełny tutorial jak je wykonać znajdziecie TUTAJ



Moje maski 'w robocie'




 Dzieła mojej Drugiej Mamy :-)


"Szał tworzenia"



Lady Fanaberia i fragment jej kramiku z miniaturkami, jestem dumna ze swojej młodszej Siostrzyczki :-)


Twory z masy Fimo, czyż nie wyglądają smacznie?

To tyle. A tak poza tym, niektórzy zarzucają mi ostatnio, że na moim blogu panuje zastój i nie ma nic nowego... To prawda, mało ostatnio prezentowałam prac, ale to nie znaczy, że nic nowego nie powstaje, wręcz przeciwnie! Tworzę tak dużo, że brakuje mi czasu na robienie zdjęć i wrzucanie ich na bloga! Obiecuję, że niedługo sypnę jak z rękawa i zasypię Was moimi szydełkowymi (i nie tylko) tworami :-)

4 komentarze:

  1. Spotkania robótkowe są super, uwielbiam je. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę spotkania :) tym bardziej, że mam jeszcze w pamięci listopadowe.
    Z niecierpliwością czekam na "wysyp" ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, na spotkaniach Małopolanek zawsze panuje taka sympatyczna i twórcza atmosfera :)
    Jestem bardzo ciekawa do czego wykorzystasz miniaturowe maski bo doszły mnie słuchy o jakiejś nowej, dekupażowej pracy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Syp, syp! Zazdroszczę takich spotkań, możliwości wzięcia udziału. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...