wtorek, 5 sierpnia 2014

Wygrana w candy Cosik od Marty

Czy uwierzycie w to, że wygrałam kolejne candy? Los jest dla mnie ostatnio nadzwyczaj łaskawy i hojny :-) Dostałam cosik od Marty, cosik pięknego, cosik zrobionego specjalnie dla mnie :-)

Blog Marty poznałam zupełnie niedawno, wraz z początkiem mojej nowej pasji, która właściwie dopiero kiełkuje, czyli koralikowania. U Niej znalazłam mnóstwo przepięknej biżuterii, wiele inspiracji i cosik, co mnie najbardziej zaintrygowało - sznury tureckie. Jakież było moje szczęście, kiedy dowiedziałam się, że zostanę właścicielką bransoletki zrobionej metodą sznura tureckiego właśnie przez Martę. Patrzcie, oto moja nagroda:







Bardzo dziękuję Marcie za ten piękny drobiazg wykonany w moich ulubionych kolorach, a wszystkich odsyłam na blog autorki, tylko ostrzegam - tak jak ja możecie wpaść po uszy i już z tego nie wyjść ;-)

Zauroczona tego typu biżuterią, postanowiłam sama spróbować :-) To co widać na poniższych fotkach to dopiero początek,  takich bransoletek powstało już dużo więcej, będę się sukcesywnie chwalić...






Oczywiście nie dałabym rady bez podpowiedzi bardziej doświadczonych koleżanek, które od dawna tworzą fantastyczną biżuterię i mają duże doświadczenie. Przede wszystkim nieocenionej Greenfrog! Poza tym bardzo dziękuję Edycie, autorce bloga W wolnej chwili oraz Iwonie, autorce bloga Wesoły koralik. Dziewczyny, dzięki że jesteście, cieszę się, że mogę uczyć się od najlepszych! :-)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję tej uroczej bransolety ale muszę stwierdzić, że wspaniale Ci wychodzą własne:) są na prawdę piękne. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje bransoletki są piękne <3 ja sobie zrobiłam chwilową przerwę od nauki sznurów tureckich :P mówią, że są prostsze od zwykłych, ale dla mnie chyba jest odwrotnie, haha :D
    cieszę się, że mogłam Ci jakoś pomóc... zrobiło mi się mega miło jak przeczytałam Twoje słowa! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię sznury tureckie. Bransoletki wykonane tą techniką są bardzo miękkie, plastyczne i efektowne :-)
    Obie bransoletki wyszły Ci fantastycznie. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na kolejne.
    Bardzo dziękuję Ci Krysiu za tak miłe słowa i cieszę się, że choć odrobinę mogłam pomóc :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny prezent ale to Twoja morska,,,,,jest boska!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny prezent, a Twoje bransoletki po prostu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci wygranej. Twoje bransoletki też są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie tu u Ciebie z chęcią zostaje na dłużej:)
    Dziekuje za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nagroda ślicznie się prezentuje, gratulacje:) powodzenia w kreowaniu wlasnych bransolet:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i ja. Co do własnych "turków"...wiedziałam, że dasz radę. Są urocze! Masz talent nie tylko do sznurów... Twoje dzieła są przeurocze. Życzę dużo niegasnącej weny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne bransoletki. :) I świetna nowa pasja. Nie dla mnie, ale widziałam cuda koralikowe i chętnie będę podziwiać Twoje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, ile ciepłych słów
    Twoje turki cudne! I proste w 'obsłudze', prawda?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...