wtorek, 2 czerwca 2015

Kolorowe guziki i motyl / Colourful buttons and a butterfly

I ... kolejna karteczka, znowu bardzo kolorowa i wiosenna, której zrobienie sprawiło mi ogromną przyjemność. Nie ma się co rozpisywać, po prostu Wam ją pokarzę :


Kwiatuszki, motylek, guziczki i oczywiście wesołe kolory: żółty, niebieski, zielony. Taka bardzo w moim stylu, nieprawdaż?


W pracy wykorzystałam papiery z kolekcji Po prostu miłość z Magicznej Kartki, uwielbiam je!






Kartka jest w formacie DL. Jakiś czas temu kupiłam cały komplet baz do kartek w tym rozmiarze, a potem bardzo rzadko po nie sięgałam i myślałam: rety, kiedy ja to wszystko zużyję! A teraz format DL jest jednym z moich ulubionych i niedługo trzeba będzie uzupełnić zapasy :-)


Karteczkę pozwalam sobie zgłosić na Diabelskie Wyzwanie z Retro Kraft Shop (chociaż nie wiem, czy jeszcze się załapałam)



Z poniższych możliwości wybrałam: guzik, zielony, prostokąt, motyl, niebieski


A w następnym poście będę miała dla Was niespodziankę! ;-)

5 komentarzy:

  1. cudna karteczka, chociaż i tak naj wolę te Twoje niebieskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz? Czasem warto coś przechomikować na później ;) mimo, że na początku wydaje się, że się nie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka:) Taka wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka, piękna kompozycja i fantastyczne kwiaty :DDD

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...