poniedziałek, 22 października 2018

A w sercu lato... / Summer in heart ...

Mamy jesień pełną gębą, a ja mam jeszcze do pokazania kartkę w letnich, ciepłych kolorach. Powstała na zamówienie na październikowy ślub, ale wytyczne dostałam bardzo luźne, więc mogłam bezkarnie wrócić do słonecznych kolorów...


Moja praca powstała z połączenia dwóch kolekcji papierów: "Bananarama" UHK Gallery i "Vintage Trip" Laserowe Love. Piękna grafika i precyzyjnie wycięte liście i kwiaty właściwie zrobiły całą robotę, dodałam tylko papierowe kwiaty i napis :)












Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Moje ulubione papiery" na blogu Scrapkowo



7 komentarzy:

  1. Jaka przepiękna kartka! Zakochanym na pewno przez wiele lat będzie przypominać o tak szczególnym dniu :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka;) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Cudna kompozycja! Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna 😍pięknie skomponowana dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...