piątek, 14 grudnia 2018

Pomarańcze i cynamon / Oranges and Cinnamon

Niedługo Święta, więc czas pokazać jakie kartki zrobiłam w tym roku. Jest ich całkiem sporo i czekają na publikację, ale do tej pory czasu na robienie im zdjęć i publikowanie na blogu nie miałam wcale... Nie ma zatem co się ociągać, przechodzimy do konkretów.

W tym roku jednym z trendów, które mnie porwały jest styl Eco - naturalność i ekologiczne materiały. 


Kartka powstała z papierów z kolekcji "Nightfall" AltairArt (która, nota bene, wcale nie jest świąteczna...). Dodałam suszone plastry pomarańczy, laseczki cynamonu i anyż. Do tego gałązki choinki (co prawda sztuczne, ale udają naturalne), kuleczki-jagódki, lniany sznurek i świąteczne tekturki-gwiazdki. Wszystko lekko pobieliłam i pochlapałam białą farbą. A wiecie co jest najlepsze? Że kartka autentycznie pachnie cynamonem i anyżem :)












Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Dary natury" na blogu AltairArt.


7 komentarzy:

  1. Piękna i pachnąca karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i bardzo nastrojowa kartka :) dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna agramatyczna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooo. Piekna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka a zapach potrafie sobie wyobrazić. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...