poniedziałek, 10 grudnia 2018

Świąteczne zawieszki / Christmas Tags

Papierowy sezon bożonarodzeniowy 2018 rozpoczynam od ... nie, nie od kartek, tym razem będą to zawieszki  na prezenty. 

Nieczęsto tworzę tagi, ale znalazłam ciekawą inspirację i troch e wolnego czasu, a że jest to forma mała i przyjemna, machnęłam od razu aż cztery! Będą jak znalazł na prezenty dla najbliższej rodziny na zbliżające się Święta.


Wszystkie tagi powstały na bazie papierów "Vintage damasks" ze sklepu Essy-floresy z dodatkami "Vintage elements" . Dodałam stemplowane  poinsettie (stempel z Agaterii) pokolorowane akwarelami oraz dodatki - naturalny sizal, kuleczki-jagódki oraz mieniący się brokat. Na końcu pochlapałam wszystko białą farbą.

Oto poszczególne tagi, zaczynając od mojego ulubionego - niebieskiego z ptaszkiem :)








I zdjęcia w duecie oraz grupowe







Swoje tagi zgłaszam na Wyzwanie Mikołajkowe "Stwórz swój lift!" na blogu Essy-floresy


4 komentarze:

  1. Przepiękne zawieszki! Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wysyp piękności !
    Dziękuję za udział w Essowej zabawie - Ola z DT Essy-floresy

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zawieszki,Dziękujemy za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...