poniedziałek, 11 lutego 2019

Morela z miętą / Apricot with mint

Dziś będzie karteczka z dedykacją szybkiego powrotu do zdrowia w kolorze mięty i moreli, delikatna, z kwiatami i koronką, zrobiona na zamówienie. Mam nadzieję, że docelowej adresatce przyniesie uśmiech i zdrowie!


W pracy użyłam m.in papierów AltairArt oraz Rapakivi. W tle dodałam tekturkę-cegiełki przyprószone białymi mikrokuleczkami, wygląda to trochę jak śnieg lub raczej szron... Do tego papierowe kwiaty i  koronki, które uwielbiam. Nie obyło się również bez motyli 










Kartkę zgłaszam na wyzwanie "C jak Cegła" na blogu Kartkowe ABC



4 komentarze:

  1. Śliczna praca. Kolory tak wspaniale do siebie pasują. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna!! Fajne połączenie kolorystyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna karteczka :) pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. I tak sobie pomyślałam, że mogłam dla kogoś zrobić podobną, ale teraz już jest trochę musztarda po obiedzie, bo ta osoba jest już praktycznie zdrowa. Ale w sumie wzór będzie inspiracją dla innych kartek.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...