środa, 20 lutego 2019

Różowe sny / Pink Dreams

Dziś przedstawiam kartkę intensywnie różową. Róż to ono żółtego mój ulubiony kolor na kartkach, jakoś tak bardzo mi pasuje do większości moich prac... Tym razem dałam się ponieść wenie, sięgnęłam po piękne, kwiatowe papiery i stworzyłam coś bez specjalnej okazji, na luzie


Kartka powstała z papierów "Flower Harmony" AltairArt, bardzo je lubię! Dodałam papierowe kwiaty, listeczki oraz stemplowane serwetki i liście. A, i jeszcze delikatna tekturka z łapaczem snów i kilkoma kryształkami. Wszystko umieściłam na bazie z papieru kraft











1 komentarz:

  1. Super kartka! Nie przepadam za różem, ale tutaj wygląda wspaniale. Stemple genialne 😊

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...