poniedziałek, 16 grudnia 2019

Kartka z sową / Card with an Owl

W ten grudniowy poniedziałek mam przyjemność zaprezentować kolejną świąteczną kartkę. Tym razem w formacie DL z sową, czerwonymi poinsecjami i padającym śniegiem.

Jest to moja inspiracja dla Magicznej Kartki


W pracy wykorzystałam papiery i dodatki z najnowszej kolekcji Magicznej Kartki "Coś śnieżnego". Dodałam tekturkę zembossowaną z użyciem skrzącego się pudru. A padający śnieg to efekt techniki embossingu na gorąco z użyciem pasty strukturalnej i brokatu.













3 komentarze:

  1. Zachwycająca kartka. Powiedziałabym, że idealna. Wszystko mi się w niej podoba, urocza sówka, śnieg, barwy, zachwycające. :) Pozdrawiam serdecznie i życzę magicznych dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, kartka perfekcyjna. Nie za skromna, nie przesadzona, wszystko genialnie dobrane. No i SÓWKA! Jak jest motyw sowy to mnie się od razu praca bardziej podoba :D Śliczna jest! Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...