czwartek, 23 stycznia 2020

Shabby Chic

Bardzo lubię styl shabby chic i właśnie dziś prezentuję kolejną kartkę w tym klimacie.

Jest ona bardzo potargana, podarta i poszarpana. Pamiętam czasy, kiedy konieczność przedarcia kawałka pięknego papieru scrapowego przyprawiała mnie o palpitacje serca, dziś już się tak tego nie obawiam, zdecydowanie nabrałam odwagi w tym temacie :)



Kartka powstała z papierów "Aurora" AltairArt. Użyłam sporej ilości warstw papieru i koronek, dodałam papierowe kwiaty i listki, na końcu dodałam małe kuleczki i chlapnięcia farbą












Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Rwanie i szarpanie" na blogu Essy-Floresy


oraz na wyzwanie "Zainspiruj się" na blogu Scrapek 



6 komentarzy:

  1. Urocza praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy. Pozdrawiam serdecznie Ula:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka ❤ cudownie skomponowałaś te warstwy! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Scrapek 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, ileż warstw na niej pomieściłaś!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...