niedziela, 5 stycznia 2020

Wszystko niebieskie / All Blue

Dzisiejsza kartka jest niebieska, bardzo niebieska. Kiedyś był to mój ulubiony kolor. Teraz też go lubię, ale monochromatyczne kartki zdarzają się u nie dość rzadko.


W pracy użyłam papierów i dodatków do wycinania  z kolekcji "Midwinter" AltairArt. Dodałam w zasadzie tylko kwiaty, bo więcej  już nic nie trzeba było...












... oraz na wyzwanie "Karnawał z moodboardem" na blogu Od A do Zet (zainspirowałam się kolorem oraz motywem zegara)



8 komentarzy:

  1. Super karteczka- widziałam gdzies wyzwanie z zegarem :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w naszej zabawie!
    Szkoda, że rzadko robisz monochromatyczne kartki, bo ta praca wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka. Śliczne niebieskości i to okienko z motylem, no przepięknie. :) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu "od A do Zet"

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna, super ten kolor <3, dziękuję za zabawę z Towarzystwem Dobrej Zabawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz częściej wykonuje swoje prace właśnie z wyciętych elementów. Kiedyś się tego bardzo bałam, praca wydawała mi się zbyt płaska i nijaka, teraz jestem chyba na zupełnie innym etapie tworzenia:) fajną kartkę stworzyłaś - na pewno sprawi/ła osobie obdarowanej wiele radości:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od a Do Zet i oczywiście życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...