wtorek, 19 maja 2020

Serce pełne szczęścia / A Heart full of Happiness

Kartka, którą dziś zaprezentuję, jest moją interpretacją majowej mapki The Scrappy Sketches (szczegóły wyzwania  TUTAJ

Zrobiłam ją z czystą przyjemnością, kolory, kwiaty  i szczęście to zdecydowanie moja domena :)



Kartka powstała z papierów Magicznej Kartki - połączyłam (znowu!) kolekcje "Kwiecisty Romans" i "Sen o północy". Do tego duże serce wycięte nożyczkami (bo nie mam maszynki), papierowe kwiaty i listki.









1 komentarz:

  1. Nie wiem jak Ty, ale ja zawsze mam problem z idealnym kształtem serca. Niby narysuję, ale jak wytnę to jakieś koślawe. W sumie, tak patrzę to chyba nie masz tego problemu, bo wyszło Ci elegancko! Cała karteczka jest bardzo ładna, takie smakowite wręcz kolory. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...