czwartek, 25 lipca 2013

Podaj dalej!

Jakiś czas temu na blogu Estery Robótkowe co nieco zgłosiłam się do zabawy "podaj dalej". Oto co przyniósł mi dzisiaj listonosz, jestem zachwycona! Spójrzcie - dostałam piękną szydełkową chustę, bardzo elegancką, ze srebrna nitką ( do teatru można się w niej wybrać), oraz dwie pary ślicznych kolczyków.








Bardzo, bardzo dziękuję za te piękne podarunki! A musicie wiedzieć, że blog Estery odwiedzam i podziwiam od dawna, tworzy ona wspaniałe rzeczy - przepiękne chusty i szale na szydełku, ale nie tylko... Ozdabia przedmioty metodą decoupage, szyje, haftuje, a ostatnio robi piękna biżuterię, odwiedźcie jej blog koniecznie! Ja nawet nie przypuszczałam, że stanę się posiadaczką jednego z jej szydełkowych arcydzieł, a tu proszę, takie szczęście mnie spotkało :-)

Teraz zgodnie z zasadami, ogłaszam u siebie zabawę "podaj dalej", zasady są proste:

1. W zabawie biorą udział osoby prowadzące bloga, ponieważ aby "podać dalej" należy umieścić odpowiedni post na swoim blogu.
2. Osoba obdarowana zobowiązuję się wysłać drobne upominki dwóm kolejnym osobom, ma na to 365 dni.


Czekam na Wasze zgłoszenia, dwie pierwsze osoby, które zostawią tutaj komentarz dostaną upominek ode mnie. Czy jest ktoś chętny? :-)

7 komentarzy:

  1. Chusta cudna :)
    Chętnie przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, bardzo się cieszę :-) Proszę o kontakt i podanie adresu do wysyłki.

      Usuń
  2. Te niebieskie kolczyki, jakie ładne. :)

    Zapraszam do rozwiązania testu samooceny na moim blogu.

    Dodaję link: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już jakiś czas temu zaciekawiła mnie ta zabawa...
    ale widzę, że 2 komentarze już są, więc chyba się nie załapałam :(
    no trudno. Może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Greenfrog, załapałaś się! Jesteś drugą osobą :-)

      Usuń
    2. ooo, cudnie! Bardzo się cieszę! :)
      zaraz wysyłam maila ;)

      Usuń
  4. Piękne rzeczy tworzysz.Pozdrawiam słonecznie.Jola

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...