wtorek, 8 kwietnia 2014

Greenfrog + CreaDiva = Wymianka Idealna :-)

Nie tak dawno zwróciłam się do Sandry vel Greenfrog, autorki bloga Moje Pasje z propozycją wymianki. Sandra to bardzo uzdolniona i wszechstronna dziewczyna -piecze rozmaite ciasta i ciasteczka, zna się na kosmetykach i pielęgnacji urody, zajmuje się rękodziełem - tachniką decoupage, sutaszem, koralikową biżuterią, a ostatnio również szydełkuje... A, i do tego jeszcze studiuje, niesamowita kobieta :-) Napisałam do niej, z cichą nadzieją że mimo tak wielu zajęć znajdzie chwilę na wymiankę ze mną i .. zgodziła się :-)

A teraz patrzcie i zazdrośćcie, takie bowiem cudeńka do mnie trafiły:


Och, bardzo mi się marzyły sutaszowe wisiorki, poprosiłam Sandrę o jeden, a dostałam aż dwa! W cudownych kolorach, staranie wykonane, prawdziwe skarby. Zaznaczam, że na żywo wyglądają jeszcze atrakcyjniej.




Do tego dwie bransoletki koralikowe:



I wspaniały, mięciutki i cieplutki zamotek (czyli taki jakby pleciony warkocz-naszyjnik-szalik) w jednym z moich ulubionych kolorów - intensywny kobalt


Do tego słodycze, serwetki i klej do decoupage'u, herbatki, świeczki, wszystko razem wyglądało tak:



 A co ja przygotowałam dla Sandry? To była niespodzianka  :-) Ponieważ wiedziałam, że Greenfrog jest wielką wielbicielką babeczek, muffinek i wszystkiego co słodkie, zrobiłam dla niej szydełkową babeczkę wielofunkcyjną, podobną do TEJ, ale z inną posypką


W środku ukryłam sznurki do sutaszu, które Sandra, mam nadzieję, wykorzysta w swoich kolejnych pięknych pracach.

Do tego para rękawiczek z jednym palcem


Komplet szydełkowych pisanek, podobnych do TYCH, ubranko na mydełko, serwetki, czekoladki...


...foremki do muffinek i karteczka z babeczkami... Z kartki jestem dumna, bo to jedna z moich pierwszych prac pseudo-scrapbookingowych :-)




Wszystko razem wyglądało tak:


Ach, cóż to była za wspaniała wymianka! W takich chwilach aż chce się żyć! Mam nadzieję na kolejną podobną w przyszłości! Bardzo, bardzo dziękuję Sandrze za fantastyczne prezenty i polecam Wam odwiedzenie jej bloga. Tymczasem pozdrawiam wiosennie z szerokim uśmiechem na ustach :-)


6 komentarzy:

  1. ojjeeej, ale mi nasłodziłaś :D
    sutaszowe sznurki na pewno wykorzystam :D
    w ogóle tytuł mi się bardzo podoba :D zgadzam się :D z podsumowaniem też kochana ;)
    do następnej wymianki! ;)
    dzieki jeszcze raz, jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhm,zazdroszczę i to bardzo. Prześliczne paczki, obie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolne kobietki z Was, to wymianka musiała być udana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna wymianka :) Twoja karteczka bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty :0 Ale ta muffinka... no przesłodka. Będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...