poniedziałek, 16 lutego 2015

Prezenty od Tesy57

Podobno dobre uczynki do nas wracają, a jeśli dajemy szczęście innym , wraca ono do nas ze zdwojoną siłą. Nie raz się już o tym przekonałam, a oto kolejny dowód.

Tesa57, czyli Teresa, autorka bloga Teresa i jej prace, wygrała u mnie jedną z nagród w Kreatywno-Zimowym Candy. I ... postanowiła się odwdzięczyć. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim i jest mi bardzo miło. 

Tereska obdarowała mnie dziełami swoich zdolnych rąk, a trzeba Wam wiedzieć, że zajmuje się m.in. techniką pergamano, o której nigdy wcześniej nie słyszałam. A teraz mogę cieszyć oczy prawdziwymi dziełami sztuki wykonanymi właśnie tą techniką, wierzcie mi - robią ogromne wrażenie.

Oto co dostałam od Teresy


Urodę misternie wykonanego anioła trudno uchwycić na zdjęciu, coś niesamowitego!


A do tego zapierająca dech w piersiach karteczka, mistrzostwo po prostu




I zakładka do książki, również wykonana w technice pergamano


Teresko, serdecznie Ci dziękuję za tak miły gest, jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej twórczości. 

A wszystkim polecam wizytę na blogu Tesy i gwarantuję, że będziecie równie oczarowani jak ja  :-)

2 komentarze:

  1. Oh, faktycznie, niespodziewane paczki przynoszą ogromną radość, COŚ O TYM WIEM :P
    A pergamano kiedyś próbowałam, ale nie bardzo mnie wciągnęło więc odpuściłam... ale obrazek z aniołkiem jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...