wtorek, 26 kwietnia 2016

Różowe świergotanie / Pink Twitter

Dziś przedstawiam moją kolejną karteczkę, bardzo radosną i kobiecą (bo takie lubię najbardziej), z ptasimi trelami w tle.

Ostatnio bawię się mediami, w tejże pracy wykorzystałam papier akwarelowy, który popaćkałam kolorowymi mgiełkami i pochlapałam tuszami. Zastosowałam również technikę embossingu na gorąco, to wciąga! :-)

Praca jest inspiracją przygotowaną dla Scrapkowo.pl, a TUTAJ znajdziecie pełną listę składników oraz więcej zdjęć.

Oto efekty moich eksperymentów:




"Artystyczne" tło w stylu "nigdy nie wiadomo co z tego ostatecznie wyjdzie"...




Ciekawy efekt daje tusz z brokatem typu glitter, szkoda, że nie widać na zdjęciach...






Karteczka powstała według kolejnej zaskakującej palety kolorów z bloga Diabelski Młyn - nigdy nie sądziłam, że magenta, biały, brąz i czarny na jednej pracy dadzą tak pozytywny efekt :-)

Zgłaszam na wyzwanie kolorystyczne!



I jeszcze tu - na wyzwanie It's just fun"Ptasie trele"



16 komentarzy:

  1. Śliczna kartka. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ,dobrym smakiem dobrane kolory sprawiają,że kartka jest bardzo elegancka :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Piękne tło Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tło wyszło super. Oj zazdroszczę tych warsztatów;) Powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest piękna . lubię Twoje kartki, z każdą kolejna są coraz piekniejsze o ile jeszcze moga być,

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tle tej kartki:-) piękne i ptaszki dodają jej tylko uroku:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, te ptaszki zebossingowane...miodzio...!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa praca. Dziękuję za wspólna zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie tła są najlepsze. Świetnie Ci wyszła :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne tło :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczna mediowa karteczka :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne klimaty! Dziękuję za zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! Ptaszki wyglądają świetnie :) Dziękuję za udział w zabawie It's just fun!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...