środa, 4 maja 2016

Praktycznie dla mamy / Practically for mum

Na blogu Scrapkowo.pl ruszyło niedawno nowe wyzwanie, którego temat brzmi "Użyteczny, przydatny prezent dla mamy". Serdecznie zachęcam do udziału w zabawie, szczegóły TUTAJ.

Przedstawiam swoją inspirację - stworzyłam herbaciarkę w kształcie domku ozdobionego papierami scrapowymi, kwiatami i innymi dodatkami. Jest praktycznie, a w dodatku bardzo wiosennie i wesoło:



W herbaciarce, jak sama nazwa sugeruje, można przechowywać torebki herbaty, które dzięki temu zajmują mniej miejsca i nie plączą się po kuchni. Chociaż nic nie stoi na przeszkodzie, żeby magazynować w niej coś innego, możliwości jest wiele,  bo dach jest zdejmowany...




W pracy wykorzystałam gotową bazę - tekturowy domek, który znajdziecie w dziale tekturek o TU. Reszta to już moja inwencja :-)






Zajrzyjcie koniecznie na blog Scrapkowo.pl żeby obejrzeć piękne i równocześnie bardzo użyteczne prezenty dla mam zrobione przez moje zdolne koleżanki z zespołu projektowego. Warto też samemu zawalczyć o nagrodę! Zapraszam!






12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Nie widziałam jeszcze papierowej herbaciarki, wygląda magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza, śliczna i niecodzienna !!! Gratuluje pomysłu i wykonania !!! pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i wspaniałe wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieziemska! bardzo pomysłowa, a wykonanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pozytywnie i radośnie wygląda taki wiosenny, ślicznie udekorowany domek. Taka wiosna w pigułce w kuchni:)
    Bardzo ciekawy pomysł na prezent.
    Ps. Wczoraj wysłałam wiadomość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wiossenne życzę powodzenia dziewczynom biorącym udział w zabawie, ja niestety nie mam pomysłu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...