czwartek, 26 maja 2016

Oczywiście dla Mamy! / For Mummy, of course!

Ostatnio intensywnie udzielam się w innych miejscach (np. TU ), podczas gdy mój prywatny blog powoli pokrywa się pajęczynami... Tak nie może być! Postaram się chociaż odrobinkę nadrobić zaległości i pokazać tutaj co ostatnimi czasy udało mi się wykombinować.

Z racji dzisiejszego święta, czyli Dnia Matki, pozwolę sobie zacząć od karteczki dla mamy, jednej z moich ostatnich inspiracji dla Scrapkowo.pl.



W pracy zastosowałam technikę embossingu na gorąco, użyłam też kolorowych mgiełek. Poza tym na kartce znalazło się miejsce dla siatki z brokatem (doskonały dowód na to, że pasuje nie tylko do prac na Boże Narodzenie) oraz metalowej zawieszki. Dla zainteresowanych - pełna lista składników znajduje się TU







Paćkanie mgiełkami oraz embossing dają zaskakujące efekty - nigdy do końca nie wiadomo co z tego wyjdzie :-)


2 komentarze:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...