niedziela, 3 listopada 2019

Małe domki / Little Houses

Dziś mam przyjemność przedstawić kolejną zimową kartkę. Pomysł na jej zrobienie chodził mi po głowie już od dłuższego czasu, więc wreszcie po prostu siadłam i zrobiłam.

Kartka z małymi, ośnieżonymi domkami, pokryta śniegiem i skrzącym się brokatem z dodatkiem złota



W pracy wykorzystałam papiery i dodatki Craft O'Clock m.in. z kolekcji "Carols in the Snow" i "Home...Sweet Home". Dodałam dwie warstwy koronek, sznurek, a wszystko przybrudziłam i przyprószyłam pastą strukturalną, pastą śniegową (dachy domków pokryte są śniegiem), brokatem i mikro kuleczkami, padający śnieg zrobiłam perełkami w płynie. 















8 komentarzy:

  1. Ciężko o bardziej zimową pracę, ta jest prześliczna! Sama się ostatnio przekonałam do papierów od Craft O'Clock i nie żałuję 😉 Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Domki, koronki przyprószone śniegiem wyglądają jak z bajki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ośnieżona kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT uDżastii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka przepiękna :) jestem zachwycona koronką którą widnieje na kartce. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, dopieszczona w każdym calu karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka! Pięknie się skrzy... Życzę powodzenia i dziękuję za udział w wyzwaniu - Kasia DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna zima!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...