wtorek, 12 listopada 2019

Z plasterkami pomarańczy / With orange slices

Dziś mam przyjemność zaprezentować kartkę świąteczną z plasterkami pomarańczy i kokardkami.

Jest to dla mnie praca wyjątkowa, ponieważ przy okazji jej tworzenia pierwszy raz przygotowałam kurs jak zrobić kartkę krok po kroku. Jeśli ktoś jest zainteresowany zapraszam na blog AltairArt TUTAJ


Kartka powstała z papierów "Festive Bells" i "Festive Cats" AltairArt, które są tak urocze i niesamowicie świąteczne, że niewiele już trzeba do nich dodawać








A tu moja kartka w towarzystwie siostry-bliźniaczki, zrobionej według tego samego sposobu



1 komentarz:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...