piątek, 1 listopada 2019

Pierwszy śnieg... / First Snow...

Przedstawiam kolejną świąteczną kartkę, tym razem w biało-niebieskiej kolorystyce.

Jak tak ją robiłam, to w sumie stwierdziłam, że fajnie by było, gdyby można było przewinąć czas do przodu, ominąć listopad i żeby już był grudzień i żeby spadł już śnieg :)


W pracy użyłam papierów z najnowszej kolekcji "Midwinter" ArtairArt. Dodałam tekturki, scrapki-gałązki, papierowy kwiat, stempel - gwiazdę betlejemską pomalowaną delikatnie farbami akwarelowymi, koronkę oraz pastę strukturalną nałożoną przez maskę. Ach, i jeszcze styropianowe kuleczki, które występują w roli kul śniegu









Kartka jest liftem pracy Joanny z wyzwania liftowego w Towarzystwie Dobrej Zabawy, ale wygląda na to, że spóźniłam się ze zgłoszeniem na wyzwanie.


1 komentarz:

  1. Prześliczny lift, bardzo fajny klimat,tak zimowo, a moje pierwsze skojarzenie to zimowa zamieć 🤩🤩🤩,dziękuję za zabawé z TDZ, pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...