wtorek, 31 marca 2015

Kartki, karteczki i wielkanocna wymianka karteczkowa

Jak wiedzę na blogach koleżanek - rękodzielniczek, pokazywanie tegorocznego wielkanocnego dorobku kartowego u większości dobiega już końca. U mnie jak zwykle małe opóźnienie,  nie nadążam z pokazywaniem i mam jeszcze sporo do zaprezentowania...

Dziś pokazuję kolejne dwie karteczki wielkanocne. Znowu trochę nietypowe, ale chyba już się 
przyzwyczailiście, prawda? A wyglądają tak:








Ta druga z napisem po angielsku, bo niestety po polsku nie było, ale wysłałam ją osobie która na 100% skuma o co chodzi! :-)

A obie karteluszki wyglądają tak:


Ta z piórkiem poleciała do Violi, autorki bloga Pasje Violi,  która była moją parą w ekspresowej wymiance karteczkowej na Wielkanoc, organizowanej przez niezawodną w takich tematach hubkę38. Trzeba było wysłać kartkę i jakiś drobny dodatek. Moja przesyłka dla Violi wyglądała tak:



Ten kapciowaty obiekt w prawym dolnym rogu to szydełkowy kubraczek na jajeczko, gdyby ktoś pytał.

A oto co dostałam od Violi - śliczną, bardzo pieczołowicie wyhaftowaną krzyżykami karteczkę z zajączkiem z uroczym szydełkowym kwiatuszkiem (wierzcie mi, że w środku kartka jest równie kolorowa i atrakcyjna!)


a do tego mam fantastycznego krzyżykowego kogucika na piku i czekoladowe zajączki



Violu, bardzo Ci dziękuję, taka mała rzecz, a tyle radości potrafi sprawić! I cieszę się, że trafiłam właśnie na Ciebie :-)

A Ewie oczywiście należą się podziękowania za organizację kolejnej fajnej wymianki :-)


17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne i ładne karteczki:) Twoje i Violi;)
    A Ewa organizuję super wymianki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kolorki na Twoich kartkach - bajka :) mój wzrok szczególnie przykuła druga karteczka :)
    A ta krzyżykowa, którą dostałaś - cudna, ostatnio bardzo mi się podobają krzyżyki :)

    "Ten kapciowaty obiekt [...]" hahaha, rozbawiłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te karteczki, takie nie sztampowe, tylko oryginalne.
    W tej wymiance akurat nie brałam udziału, ale i tak bardzo Ci dziękuję za oryginalną karteczkę.którą wczoraj dostałam.
    Wesołych Świąt Krysiu.))

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się bardzo podobają Twoje karteczki, są bardzo oryginalne, takie inne niż wszystkie i to je wyróżnia :) A wymiankę widzę miałaś bardzo udaną, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne te karteczki i cieszę się, że jedna z nich trafiła właśnie do mnie. Masz racje niby mała rzecz a jak cieszy:) Bardzo dziekuje jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne. Mają świetną kolorystykę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają Twoje karteczki. Są na prawdę urocze i nie spotykane. Pozdrawiam gorąco i życzę Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje kartki są super :D. Fajna wymianka i śliczne prezenty :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zauroczona Twoimi karteczkami! Te podobają mi się najbardziej ze wszystkich wielkanocnych jakie do tej pory pokazałaś! Wymianka super :) Violi też jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki zrobiłaś i dostałaś. Taka wymianka to wielka przyjemność :)
    Życzę Ci spokojnych i ciepłych Świąt :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne karteczki i dziękuję za kartke dla mnie, uwielbiam takie eko wytworki. Zapraszam na wyzwanie kwiatowe http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/04/kwietniowe-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi się te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są te Twoje "inne" karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna praca. Gratuluje wyróżnienia w Magicznej Kartce :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...