niedziela, 24 września 2017

Jesienne motyle / Autumn Butterflies

Dziś pierwszy raz od pięciu dni zaświeciło u mnie słońce. Co prawda tylko na pół godziny, ale dobre i to!

Wreszcie udało mi się zrobić jako-takie zdjęcie swojej kolejnej pracy. Tym razem będzie bardzo jesiennie i dla odmiany bez odrobiny koloru różowego. Ale za to z uwielbianymi przeze mnie motylami ;-)

Wyszło może trochę nietypowo jak na ślub, ale za to bardzo nastrojowo...




W pracy użyłam papierów i dodatków Galerii Papieru i Altair Art. Do tego bawełniane koronki, papierowe kwiatuszki, jagódki w kolorze brązu i przygaszonego różu. 














11 komentarzy:

  1. Faktycznie kolorystyka nietypowa ;) ale wyszło super. Tak jak napisała Blanka - idealnie na jesienny ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo piękna, rewelacyjnie skomponowana

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jesienna praca.Okazuję się ,że można w jesienny sposób wyrazić nawet takie okoliczności jak Ślub :)
    Jak dla mnie wspaniałe!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Kolory Jesieni" I like challenges
    Emil
    DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nastrojowa praca! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu - Gosia z DT I like challenges

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka,zachwyca swoim romantycznym charakterem. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...