poniedziałek, 11 września 2017

Kolory lata / Colours of Summer

Nadal nie dopuszczam do siebie myśli o nadchodzącej jesieni, mój umysł i ręce tworzą ciągle w trybie letnim.

Tym razem przygotowałam lekką, bardzo zwiewną i romantyczną kartkę w letnich kolorach z dodatkiem pereł





Różowe kwiaty zrobiłam z foamiranu, a listki za pomocą stempli. Dodałam też trochę tiulu i koronek 












Do zrobienia tej kartki zainspirowały mnie barwy lata z poniższej palety kolorów...


...karteczkę posyłam zatem na wyzwanie "Kolory lata" na blogu ScrapAndMe


8 komentarzy:

  1. Jest fantastyczna, świetnie skomponowana, w pięknych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  2. I twórz w takich kolorach jak najdłużej! Bardzo cieszą oczy :) karteczka magiczna, bajkowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie kolorów! Piękna kartka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...