wtorek, 26 września 2017

Słodkie kociaki / Sweet Kittens

Dziś coś dla wielbicieli koteczków i różowo-cukierkowych klimatów. Takie antidotum na pogodę za oknem (czy ja już wspominałam jak bardzo nie lubię jesieni?)



W pracy wykorzystałam obrazek z kotkami z arkusza elementów do wycinania Craft&You Design, tekturową ramkę i stempelki-liście. Kwiaty z foamirnu zrobiłam sama - białą piankę pokolorowałam suchymi pastelami. Diamentowe środki i dodatkowe diamenciki na kartce dodają kartce blasku ;-)












Moja praca powstała w oparciu o poniższą mapkę i zgłaszam ją na wyzwanie mapkowe na blogu The Scrappy Sketches




6 komentarzy:

  1. Śliczna i przemyślana kartka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna, zachwycająca. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka - piękne pastelowe kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...