piątek, 22 września 2017

Ptaszek w klatce/ A Bird in a Cage

Co za paskudna pogoda! Żeby nie popaść w jesienną depresję, skleciłam kolejną kolorową karteczkę. 

Niedawno uzmysłowiłam sobie, że jakieś 90% moich prac (tych pokazywanych na blogu i tych chowanych "do szuflady") zawiera... kolor różowy! Nie wiem dlaczego, ale jakoś tak mocno ciągnie mnie do tego koloru, kiedy zabieram się za robienie kartek.  Nie wiem czy się tym martwić, czy cieszyć :-)

Dzisiejsza kartka też będzie różowa...



Kartka wyjątkowo "napakowana" jak na mnie -dużo tu ozdóbek. Zastosowałam m.in. kwiaty wycięte z arkusza papieru, ozdobną tekturkę, papierowe scrapki, kawałki koronki i papierowe kwiaty. Na koniec wszystko lekko pochlapałam białą farbą

















Praca jest liftem przepięknej kartki Karoli Witczak, której jestem fanką (nawet udało mi się już dwa razy być u niej na warsztatach) i której nigdy w życiu nie dorównam, ale co tam! Kartkę zgłaszam na wyzwanie w Towarzystwie Dobrej Zabawy 


A ponieważ moja kartka powstała w dużej mierze z papierów Altair Art (konkretnie z papieru z kolekcji Signs of love) zgłaszam ją też na wyzwanie Altair Art - Fan Miesiąca


9 komentarzy:

  1. Piękna jest. Ja odkryłam kolor różowy na nowo gdy zaczęłam tworzyć karteczki i od tego czasu już nic do niego nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka :) Różowy to kolor jak każdy inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna, dziękuję za zabawę z TDZ ps ja też w kartkach sięgam/sięgałam czesto po róż, mimo że nie lubię tego koloru ;D pzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowo i radośnie. Dziękuję za udział w zabawie Altair Art ;

    OdpowiedzUsuń
  5. Интересная открытка, красивая палитра. Рады, что вы откликнулись на наше задание в блоге ТДЗ.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udany lift! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy  

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka. Urzekająca. Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...