wtorek, 27 stycznia 2015

Otwieranie Prezentów Urodzinowych - część 2

Zapraszam na drugi odcinek fascynującej opowieści o prezentach urodzinowych, które dostałam od koleżanek-blogerek w ramach wymianki urodzinowej organizowanej przez hubkę38.

Dziś kolejne trzy wspaniałe paczuszki od niezwykle uzdolnionych i pomysłowych kobietek.

Oto co dostałam od Doroty, co ma kota i bloga Dorota ma kota

Przepiękna, "personalizowana" kartka urodzinowa


I cała masa cudownych drobiazgów, a są wśród nich smakołyki do picia i jedzenia, wycinanki do ozdabiania kartek, śliczne żółte kwiatuszki własnej roboty oraz tajemnicze pudełko wielkiej urody


Pudełko rozbawiło mnie niemalże do łez, ponieważ w środku znalazłam ciasteczko, świeczkę (niestety brak na zdjęciu), zapałki i instrukcję obsługi :-)


Dorotko, bardzo Ci dziękuję za te niezwykle oryginalne prezenty! :-)

Kolejna przesyłka przywędrowała od Darii z bloga Rękodzieło Etoile.

Najpierw urocza karteczka ze słonecznikami


A oprócz tego takie oto upominki: coś na ząb, próbki perfum oraz niezwykłe bransoletki


Moją szczególną uwagę zwróciła ta niebieska, pleciona bransoletka z koralików, podobno Daria robiła taką pierwszy raz, aż trudno uwierzyć, zobaczcie jaka świetna!



Dario droga, dziękuję Ci gorąco z wszystko! :-)

I kolejna przesyłeczka, tym razem od Justyny, autorki bloga some-part-from-my-art

Fantastyczna, ręcznie robiona kartka w bardzo lubianym przeze mnie kolorze


 A poza tym same wspaniałości, zjawiskowa wręcz czerwona szkatułka ozdobiona techniką decoupage, dwie piękne bransoletki - fioletowa i kobaltowa, słodkie (i nie tylko) dodatki, śliczne serwetki, malutkie aplikacje...


A w szkatułce jeszcze więcej bogactwa! :-)


Justyno, ślicznie dziękuję, sprawiłaś mi wielką radość!

I jak? Wszystkie prezenty robią ogromne wrażenie, prawda? A to jeszcze nie koniec, kolejnymi pochwalę się już niebawem, prawdopodobnie pojutrze :-)


9 komentarzy:

  1. Pudełko z instrukcją obsługi od Doroty powaliło mnie na łopatki! Rewelacja!
    Ta niebieska bransoletka od Darii też mi się bardzo podoba, ale ja to lubię takie koralikowe dłubanki :D i w życiu bym nie powiedziała, że pierwszy raz robiona!
    Karteczka od Justyny przeurocza, bardzo mi się podobają takie motywy :) no i pudełko - takie diabelskie :)
    super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać dziewczyny nie tylko zdolne ale i pomysłowe:) super podarki:) twórcze pudełeczko z zaskakującą zawartością, pleciona bransoletka w niesamowitym kolorku i skrzyneczka, której kolor również powala:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spisały się dziewczyny. Słodkości teraz Ci nie zabraknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty dostałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Krysiu- prezenty są wspaniałe!!!!!!!!!!!!!! Brak mi słów- rozpakowałam własnie swoje......

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...