środa, 17 kwietnia 2013

Coś w rodzaju kołnierzyka / Something like a collar

Mówią, że kołnierzyki wracają do mody. Pamiętam, jak moja Mama (hej, Mamo!) zrobiła mi piękny, misternie wykonany biały kołnierzyk, chodziłam wtedy do zerówki, a kołnierzyk został uwieczniony na moim dyplomie :-) Może jest jeszcze gdzieś głęboko ukryty w szafie... Nie mam niestety mojego zdjęcia z tamtych czasów, żeby umieścić je tutaj. Ale wspominając stare dobre czasy, nieumiejętnie wymodziłam coś takiego:

They say collars are back in fashon. I remember my mom made a beautiful white crochet collar for me when I was in pre-school. This was the one I was wearing when my diploma photo was taken :-) Perhaprs it is still somewhere there at the bottom of a waredrobe. Unfortunately, I do not have the diploma picture to show you here but thinking about old, good times I unskillfully made something of this sort:














Jak widać, do mistrzostwa dużo mi jeszcze brakuje :-) Muszę jeszcze sporo poćwiczyć i poeksperymentować z różnymi nićmi.

As you can see, I am very far from the ideal :-) I have to practise a lot and experiment with different kinds of thread.


A o wiele bardziej profesjonalne kołnierzyki możecie zobaczyć i wygrać na blogu We grochy :

 Much more professional collars can be seen and won on this blog:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...