poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Wyróżnienie

Mój blog dostał wyróżnienie! Jest to dla mnie wielka niespodzianka, tym bardziej, że mój blog jest niespełna dwumiesięcznym niemowlakiem, a tutaj już taki zaszczyt! :-)

Silvanis przyznała mi nagrodę Liebster Blog






Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".
 Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

  Oto pytania i moje odpowiedzi: 

  

1. Twoje ulubione zwierzątko? Lubię wszystkie zwierzątka, ale nie mam swojego.
2. Wyjazd w góry czy nad morze? Zdecydowanie w góry. 
3. Twoje najlepsze rękodzieło? Mam nadzieję, że jeszcze przede mną! 
4.  Zupy czy drugie dania? Drugie dania. 
5. Gady czy ssaki? Hmm, chyba ogólnie wolę ssaki, chociaż z tęsknota wspominam swojego żółwika o imieniu Piniućku. 
6.Proste czy kręcone? Proste. 
7. Znak zodiaku? Wodnik, znak zodiaku ludzi wybitnie uzdolnionych :-)  
8.Torebka czy plecak? Torebka. 
9.Spódnica czy spodnie? Częściej spodnie, bo wygodniejsze. 
10. Śniadanie czy kolacja? Chyba kolacja.  
11.Co byś zabrała na bezludną wyspę? Mój zestaw szydełek i duuuuużo włóczki :-)


A teraz pozostaje mi nominowanie kolejnych blogów... Z uwagi na fakt, że weszłam do blogowego świata bardzo niedawno, obawiam się, że nie będę w stanie nominować aż 11 blogów. Oto zatem moje nominacje:

1.Robótki Szydełkowe Doni  http://robotkidoni.blogspot.com
2. Pomarańczowy Kot   http://pomaranczowykot.blogspot.com
5.mało przydatny blog robótkowy  http://dominikabojrczuk.blogspot.com
6. Tygrysie sploty   http://ulenka49.blogspot.com

I moje pytania do nominowanych:

1. Czarne czy białe?
2. Dom czy mieszkanie?
3. Szpilki czy trampki?
4. Przepych czy ascetyzm?
5. Światło czy ciemność?
6. Owoce czy słodycze?
7. Wiosna czy jesień?
8. Autostrada czy kręte drogi?
9. Kino czy telewizja?
10.Przeszłość czy przyszłość?
11. Jakie jest Twoje najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?


3 komentarze:

  1. Dziękuję za wyróżnienie. :) W świecie szydełkowym jeszcze na nie nie zasłużyłam, ale jest mi bardzo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i gorąco dziękuję za wyróżnienie dla mnie!
    Pozwolisz, że na pytania odpowie u Ciebie:
    1. Białe
    2. Dom
    3. Wybieram szpilki
    4. Przepych
    5. Światło
    6. Słodycze
    7. Wiosna
    8. Kręte drogi
    9. Telewizja
    10. Przeszłość
    11. Rodzinne wspólne spotkania latem w ogrodzie z całą rodziną, bardzo mile to wspominam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję ślicznie, bardzo mi miło, że znalazłam się wśród nominowanych:) Jak tylko znajdę więcej czasu umieszczę post i odpowiem na pytania:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...