środa, 24 kwietnia 2013

Fiołki i fiolet / Violets and Violet

Przeleżała w szufladzie w stanie niedokończonym bardzo długo, chyba dwa lata, albo dłużej... Aż wreszcie zebrałam na tyle dobrej woli, żeby ją dokończyć. Serwetka w kolorach fioletowo-liliowych. 

It's been  hidden in a drawer in an unfinished state for a long time, two years or even longer. And finally I gathered enough good will to finish it off. A doily in violet-lilac colours.





Niestety, nie pamiętam z jakiej gazetki pochodzi wzór (jeżeli ktoś rozpoznaje, proszę dać znać). Wykończenie robiłam improwizując. Zrobiona jest z kordonka Snehurka na szydełku 1,5 mm, ma średnicę 33 cm.

Unfortunately, I don't remember where the pattern comes from (if you recognise it, please let me know). I made the finishing round improvising. It is made of Snehurka cord using 1,5 mm crochet hook and is 33 cm in diameter.









Pięknie pasuje do moich fiołków, które teraz są w pełnym rozkwicie. Poza tym fioletowy to od jakiegoś czasu mój ulubiony kolor :-)

It goes very well with my violets, which are in full blossom right now. Also, violet has been my favourite colour for some time :-)







2 komentarze:

  1. Prześliczna serweta. Od razu mnie zachwyciła:) do tego pięknie się prezentuje z fiołkami. Ja również od jakiegoś czasu lubuję się w odcieniach fioletu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna serwetka, uwielbiam kolory fioletu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...