piątek, 19 kwietnia 2013

Przygotowania do imprezy / Party Preparations

W najbliższy weekend wybieramy się na uroczystość rodzinną. W tym celu poczynione zostały wielkie przygotowania :-)

Po pierwsze - sukienka. Od razu zaznaczam, że nie ja ją zrobiłam, ale jest taka śliczna, że nie mogłam sie oprzeć, żeby ją tutaj pokazać! Została zrobiona na drutach przez matkę chrzestną mojej młodszej Siostry (spokojnie, Siostro, tylko ja pożyczyłam), ma więc już swoje lata, ale nadal prezentuje sie cudownie.

At the weekend we' re going for a family party and some serious preparations were made :-)

First of all, a dress. I must point out it was not made by myself but is so cute I couldn't resist presenting its photos here. It was knitted by my younger sister's Christian mother (take it easy, Sis, I just borrowed it) so it's not so new but still looks wonderful.




  

Do kompletu opaska zrobiona z elastycznej koronki i rożyczki zrobionej z kokardki (różyczka kupiona gotowa).

To go with the dress there's a headband made of elastic lace and a ready made ribbon rose.





Poza tym do bluzeczki z kołnierzykiem zostały doszyte bardzo specjalne guziki :-)

Very special buttons were fastened to a collar blouse :-)




A na drugi dzień imprezy, do czerwonej kreacji zrobiłam inną opaskę. Ta również jest z koronki, ale ma szydełkowy czerwony kwiatek własnej roboty.

And for the second day of the party, to go with a red outfit, there is another headband. Also made of a lace but this time with a crochet red flower made by myself.








Wszystko oczywiście dla mojej małej córeczki. I pomyśleć, że kiedyś chciałam mieć synka ;-)

Everything for my little daugher. I can't imagine some time ago I wanted a son ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...