czwartek, 2 lipca 2015

Ładne kwiatki / Pretty flowers

Po krótkiej przerwie powracam i nadrabiam zaległości, bo trochę się tego nagromadziło. Mam za sobą urlop od intensywnego robótkowania, chociaż całkowicie nie próżnowałam.

Przede wszystkim kilka dni temu miałam ogromną przyjemność uczestniczenia w fantastycznych warsztatach robienia kwiatów do scrapbookingu prowadzonych przez panią Ewę Szubrę. Niesamowicie dużo się nauczyłam i dowiedziałam. A że fanką twórczości pani Ewy jestem nie od dziś (TUTAJ link do jej bloga) fakt, że siedziała tuż obok mnie dodawał całemu wydarzeniu dodatkowych emocji!

Oto moje kwiaty, które powstały podczas warsztatów

Dwa rodzaje różyczek - jedna z papieru barwionego mgiełkami, druga tuszami oraz kwiatuszek szaro-niebieski




Kolorowy anemon


Anemon fioletowy

Duży kwiat w kolorze ecru


Kwiat zimowy


I wszystkie moje "dzieciaczki" razem :-)



Podążając za wskazówkami i wykorzystując zdobytą wiedzę zaczęłam już tworzyć podobne kwiatuszki w zaciszu domowym. Jest tylko jeden problem - nie mam maszynki i wykrojników do wycinania odpowiednich płatków (i chyba na zawsze pozostaną one w sferze moich marzeń), więc zostaje mi mozolne wycinanie ręczne. Wczoraj przykładowo wycinałam pilnie, jak przysłowiowy świstak,  płatki anemonów przy blasku zachodzącego słońca...Poza tym używam tylko tego, co mam - dostępnych mi  mediów i elementów wyciętych dziurkaczami.

Z tego co wiem, pani Ewa jest wielbicielką spokojnych klimatów oraz bardzo naturalnie wyglądających kwiatów, ja wręcz przeciwnie - lubię poszaleć z kolorami,więc moje kwiaty są szaleńczo bajkowe

Oto co powstało, do ideału daleko, ale ponoć ćwiczenie czyni mistrza. A ja będę ćwiczyć, nie ma wątpiwości



Całościowo na kartce wygląda to tak






Zrobiłam jeszcze wersję fioletowo-miętową, oczyma wyobraźni widzę je na kartce w podobnej kolorystyce


Kolejne kwiaty się tworzą, więc możecie się spodziewać nowych  kartek.

I jeszcze gratis - nie mogę się powstrzymać i wrzucam kilka fotek prawdziwych róż z ogrodu różanego w Łańcucie, m.in tam byłam :-)







I z innej beczki - jutro lub jakoś w weekend postaram się ogłosić wyniki mojego Kolorowego Candy, dziękuję wszystkim, którzy się zapisali! :-)

22 komentarze:

  1. Piękne kwiaty zrobiłaś na warsztatach :) Te, które zrobiłaś w domu też bardzo mi się podobają, a karteczka jest cudna! Czekam na kolejne kwiatowe dzieła :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kwiatuszki zrobiłaś oj piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne kwiaty, oj zazdroszczę Ci tych warsztatów :DDD Kartka przepiękna, kwiaty wyszły super :DDD Ja też nie mam maszynki i wszystko wycinam ręcznie, nawet mnie to relaksuje, a jaka satysfakcja, że wychodzą całkiem fajnie - bezcenna :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne kwiatki! Chyba nigdy nie przestanie mnie zadziwiać ile można zrobić zdolnymi łapkami :)
    najbardziej podobają mi się te kwiatki z pierwszego zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci idzie :) kwiatki fantastyczne :) a kolory... każdy robi jakie lubi i każdy znajdzie swojego odbiorcę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kwiaty, ja też tnę ręcznie, czasem bazuję na uczynności innych, którzy mi tam coś wytną

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kwiatuszki :) i mi przydałby się takie warsztaty, zawsze można podpatrzyć i nauczyć się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. imponujesz wszechstronnością :) koronki, Decoupage, papierowe kwiatki, wycinanki, karteczki .... i wszystko takie piękne! lubię Twoje bajkowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatki śliczne. Ja też nie posiadam maszynki, więc albo wycinam albo wykorzystuję dziurkacze. Specjalistycznych mgiełek nie mam wcale, więc wykorzystuje farby akrylowe i ostatnio bejcę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci wychodzi,widać ,że warsztaty były owocne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są i te warsztatowe i te domowe! I podoba mi się wersja fioletowo miętowa bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie mogę się doczekać wyników;) bo bardzo liczę na kolorową chustę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tę Panią poznałam w ubiegłym roku na organizowanej imprezie w mojej okolicy , juz biegne na jej bloga , może jeszcze będzie organizować jakieś warsztaty

    OdpowiedzUsuń
  14. Baaardzo ładne kwiatki i jaka super kartka z nich powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana,Ty jesteś omnibusikiem, wszystko potrafisz zrobić, Kwiaty urocze, a najbardziej podoba mi sie zimowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne te kwiatki, nic tylko pozazdrościć takich warsztatów, super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne kwiatki,warto się potrudzić ;)Kartkę pięknie zaprojektowalaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskie te Twoje kwiatuszki!!! A i kartka świetnie wyszła:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne te Twoje kwiatki:) oczu nie można od nich oderwać:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja bardzo dziękuję za przemiła atmosferę :) a kwiaty faktycznie bajkowe jednym słowem CUDNE. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...