piątek, 31 lipca 2015

Metryczka prawdę Ci powie...

Wspaniały pomysł hubki38 - "Metryczka", czyli zbiór przydatnych informacji, które można wykorzystać, kiedy che się komuś sprawić niespodziankę lub często bierze się udział w międzyblogowych wymiankach. Popieram i dołączam do projektu. Tylko żałować, że coś takiego nie powstało wcześniej :-)


Zasady znajdziecie TUTAJ, a całą kartotekę TU.






Oto moja metryczka


1. Nick/imię

CreaDiva, a tak naprawdę  Krysia.



2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?

Technik, które podziwiam jest tak wiele, że trudno wyliczyć wszystkie... Najbardziej cenię sobie oczywiście to, czego sama nie umiem zrobić, co wcale nie znaczy, że gardzę tym, co mogłabym zrobić sama. Pałam wielką miłością do sutaszowych naszyjników, podziwiam misterne dzieła beading'owe, zaawansowany decoupage, scrapbooking'owe albumy,  wyroby na drutach, szycie, haft, wyroby z masy solnej... Jest tego cała masa :-) Tak naprawdę ucieszę się z wszystkiego, co zostało zrobione ręcznie,  bo bardzo cenię sobie serce i czas włożony w rękodzieło


3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?

Ostatnio, moją dziedziną numer jeden jest robienie kartek, uwielbiam to i tworzę, tworzę, tworzę ile tylko mogę :) Lubię też szydełkowanie - uwielbiam robić serwetki, czapeczki dla dzieci, chusty i wiele, wiele innych... Poza tym czasami wychodzi spod mych rąk coś z dziedziny decoupage, chociaż przy tak znikomej ilości wolnego czasu jakim dysponuję, na tą technikę mam obecnie najmniej czasu, więc leży odłogiem...


4. Trzy ulubione kolory to…..

Ech, tylko trzy? :-) Uwielbiam kolor czerwony, bordo, wszelkie odcienie turkusu, kobalt, fiolety, amarant... Ogólnie bardzo lubię mocne, nasycone barwy. Jeśli chodzi  o garderobę to noszę chyba wszystkie kolory (choć wygląda na to, że najrzadziej żółty i różowy), lubię styl marynistyczny, czyli połączenie bieli z czerwienią i niebieskim. Nie boję się odważnych, na pierwszy rzut oka kontrowersyjnych, połączeń kolorystycznych.  W domu też mam kolorowo - w małym pokoju króluje fiolet i fuksja, kuchnia jest rudo-pomarańczowa, a salon tonie w zieleniach. Tak już mam :-)


5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….

...chyba najmniej lubię czerń solo, nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy z własnej woli ubierają się na czarno od stóp do głów... Chociaż w połączeniu z innymi kolorami czerń nie jest taka zła. Nie przepadam też za neonami.


6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?

Też pytanie! Uwielbiam! Ostatnio najbardziej uszczęśliwiają mnie wszelkiego rodzaju przydatne drobiazgi do scrapbooking'u, czyli "przydasie" typu wycinanki, scrapki, tekturki, papiery, różnorakie tasiemki, wstążki, koronki, guziczki, kwiatuszki, kokardki itp. Co do szydełkowania - włóczek mam pod dostatkiem (chyba do końca życia nie przerobię tego, co mam), ale kolorowe kordonki mile widziane. Natomiast serwetki do decoupage cieszą mnie aktualnie trochę mniej, bo mam spory zapas, a czasu brak.


7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?

Tak, uwielbiam biżuterię, szczególnie  bransoletki, kolczyki (teraz częściej sztyfty lub jakieś krótsze  ze względu na małe dzieci) i wszelkiego rodzaju wisiorki i zawieszki


8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?

Mam "obsesję" na punkcie motyli, drugim ulubionym motywem są klatki dla ptaków. Chociaż tak naprawdę podobają mi się zarówno tradycyjne wzory kwiatowe jak i nowoczesne motywy geometryczne :-)


9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)

Zdecydowanie herbata, lubię owocowe, aromatyzowane, zielone, earl grey... Dziwne i oryginalne smaki też  mile widziane! Kawę pijam raz dziennie, jeden określony rodzaj, bo podobno mam niskie ciśnienie.


10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..

...kocham czekoladę gorzką Wedla. Poza tym śliwki w czekoladzie i czekoladki Malaga. Lubię też czekoladę z orzechami, marcepan i chałwę. Nie lubię czekolady białej, nie lubię Kinder Bueno i Rafaello, ale lojalnie ostrzegam, że nawet jeśli mnie coś nie przypadnie do smaku, mam w domu trzech żarłoków gotowych na wszystko!


11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?

O tak! Najbardziej lubię kryminały i dreszczowce oraz thrillery psychologiczne (od ukochanej Agathy Christie począwszy na  współczesnych autorach skończywszy). Bardzo lubię też powieści społeczno-obyczajowe, często czytuję pisarzy amerykańskich i brytyjskich, chociaż nie tylko... Interesuje mnie temat imigrantów, wielokulturowości i mniejszości narodowych. Nie trawię natomiast harlequinów i powieści w stylu Jane Austen, nie przepadam za powieściami historycznymi.


12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?

Kremów do rąk i nawilżających  kosmetyków do ust nigdy dość! Poza tym mogą być pachnące żele pod prysznic lub balsamy do ciała. Nie przepadam za próbkami perfum, tudzież kremów...


13. Chciałam jeszcze dodać....

... że uwielbiam niespodzianki! Dostawać i płatać innym :-)

8 komentarzy:

  1. :) faktycznie szkoda, że wcześniej tego wszystkiego nie wiedziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie dowiedzieć się o Tobie aż tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł i przede wszystkim bardzo praktyczny:) Śliczne prace i widać, że bloga prowadzisz z pasją.
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubisz Kinder Bueno? :o nie wiedziałam, że tak się da :D ja uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Nominowałam Cię do Liebster Award, więcej szczegółów tutaj: http://greenfrog93.blogspot.com/2015/08/liebster-award.html :)

      Usuń
  5. Miło poczytać o Tobie Krysiu, bo jestem Twoją wymiankową parą:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super jest ta metryczka :) miło Cię choć trochę poznać. Idę teraz do kartoteki... bo mam zaległości poznawcze odnośnie źródeł badawczych ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...