środa, 8 lipca 2015

Dziewczyńska kartka / A Girly Card

Przedstawiam karteczkę zrobioną z okazji urodzin dla 6-cio letniej dziewczynki, wybitnie dziewczyńską. 

Jest to pierwsza tego typu kartka przeze mnie zrobiona, doszłam do wniosku, że jak już brodzę w tym cardmaking'owym bajorze, to może po raz kolejny rzucę się na głęboką wodę, co mi szkodzi... Miałam z nią dużo zabawy i niezłe przygody, chcecie poznać szczegóły?




Wykorzystałam odbitkę stempelka z laleczką Julie Nutting, którą dostałam od hubki38, a technika, którą zastosowałam nazywa się paper piecing. Tak właściwie laleczek dostałam kilka (za co Ci, Ewuś, jeszcze raz dziękuję!), więc wybrałam odpowiednie, pociachałam, pociachałam i co się okazało? Ze pociachałam źle, to znaczy nie tak jak chciałam! Więc musiałam zacząć od początku...




Włosy są kolorowane zwykłymi kredkami, bo specjalistycznych markerów nie posiadam (wspominałam już kiedyś, że przydał by mi się jakiś sponsor? Ciągle czekam...)



Wyszło chyba nieźle, jak na pierwszy raz



Kiedy w końcu zadowolona z siebie pakowałam kartkę, okazało się, że... pomyliłam imię! Kartka była robiona na zamówienie, ale osoba zamawiająca tak bardzo kojarzy mi się z Emilką, że takie właśnie imię umieściłam na pracy, tymczasem miało być inaczej!




 Na szczęście w ostatniej chwili udało się wszystko skorygować i zamiast Emilki...


powstała Lenka



Uff, nie ma to jak happy end po ciężkich przejściach :-)

14 komentarzy:

  1. O jaaaa....a chciałam dobrze:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wyszło dobrze, czyż nie? Jeszcze kiedyś poproszę Cię o laleczkę Ritę :-P

      Usuń
  2. hahahaha, faktycznie niezłe przygody miałaś :) dobrze, że w porę CI się przypomniało, że imię nie takie :P a karteczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miałaś przygody :))) Fajna kartka wyszła, faktycznie bardzo dziewczyńska :))) Wiesz ja też nie mam markerów, ale kupiłam sobie kredki akwarelowe, są dużo tańsze i można nimi uzyskać całkiem ciekawe efekty, polecam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest sugestia do rozpatrzenia! Muszę poszukać takowych w sklepie :-)

      Usuń
  4. Ale piękna karteczka, ja już zawału dostaje z wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczka fajna i teraz wiem, że wcale nie prosto się je wszystkie robi, więc tym bardziej podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna dziewczyńska kartelucha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka, taka bardzo dziewczyńska :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka :) ja, tak jak Jola, używam kredek akwarelowych :) bardzo fajnie się sprawdzają! korzystam z bezdrzewnych kredek progresso, firmy kooh-i-noor - są super, bo miękko malują!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ przygoda z tym imieniem:) dobrze, że się zorientowałaś. A karteczka pięknie wyszła, lala wygląda ślicznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna i mega-pozytywna! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...