poniedziałek, 13 lipca 2015

Radosna kartka / A Joyful Card

Wesoło, radośnie i bardzo słonecznie - tak powinno być przez całe lato! Niestety, dziś pogoda za moim oknem pokazała zupełnie inne oblicze polskiego lata, ale za to kartka, którą stworzyłam wynagrodziła mi straty :-)

Oto moja praca




Zauważyłam, że robię ostatnio dużo wesołych, żółtych kartek, czyżby potęga podświadomości?  Po raz kolejny użyłam papierów Po prostu miłość z Magicznej Kartki, to jedne z moich ulubionych.





Widać też tutaj moje próby chlapania - bardziej i mniej kontrolowane plamy. Kupiłam sobie ostatnio tusz Splash i chlapię na wiele sposobów, ale wciąż nie wychodzi mi tak jakbym chciała, bo nie do końca wiem jak to robić...




Cóż, będę chlapać dalej i pewnie znowu za chwilę jakąś kartkę chlapnę :-)



Karteczkę pozwalam sobie zgłosić na wyzwanie kolorystyczne w Diabelskim Młynie



gdzie inspiracją mają być takie oto śmieszne kamyczki


I jeszcze z innej beczki - na blogu Moni Fioletowej trwa głosowanie w (O)błędnej zabawie, zapraszam do obejrzenia wszystkich prac i oddania głosu TUTAJ

I z trzeciej beczki - znalazłam mega śmieszny konkurs pt. "Najbardziej nieogarnięta pracownia", szczegóły na blogu fąfę TUTAJ. Termin nadsyłania prac 15.07.2015. Ja biorę udział, kto jeszcze? :-)

11 komentarzy:

  1. Piękna! Z chlapaniem to ja też na bakier- a uwielbiam takie cuda1 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka :) podziwiam Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka, bardzo mi się podoba, jest naprawdę taka radosna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka piękna i ciekawa kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna! Świetnie połączone kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna, ja też uwielbiam takie pozytywne karteczki i akcenty!
    Te słoneczniki na kartce są super :D życzę powodzenia w chlapaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, taka kolorowa i optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, bardzo letnia a takie lubię:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. pozytywna :) takie kolory kojarzą mi sie z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńko!!! Kartka pełna pozytywnej energii :DDD Bardzo mi się podoba :DDD

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...