czwartek, 16 lipca 2015

Wymianka karteczkowa z uśmiechem w tle (bez cenzury) :)

"Uśmiech i radość" to kolejny zadany nam temat w wymiance karteczkowej, organizowanej przez  hubkę38. W tym miesiącu nie brakuje zatem śmiesznych cytatów, uśmiechniętych buziek i wesołych kolorów. 

Moją parą wymiankową została Tesa57 - autorka bloga Teresa i jej prace

Karteczce, którą dla niej przygotowałam,  możecie bliżej przyjrzeć się TUTAJ, poniżej wrzucam zdjęcie kartki wraz z dodatkami, które powędrowały do mojej pary




To małe stworzonko to szydełkowa ośmiorniczka. Sposobem jej wykonania obiecuję podzielić się innym razem :-)


A teraz kartka i podarki od Tereski, z której twórczością miałam przyjemność już się zetknąć. Dostałam optymistyczną karteczkę, pyszną czekoladę w ślicznym pudełku, herbatę i nawet coś z "przydasiów"! Dziękuję!



Kartka w zbliżeniu wygląda tak...



...ale najfajniejsze jest w środku!!! Ponieważ na mojego bloga nie zaglądają moje dzieci (jeszcze by tego brakowało, starsze ma dopiero 3 lata!), o innych dzieciach nic mi nie wiadomo, więc prezentuję środek kartki - bez cenzury :-)




Przyznaję, że otwieraniu kartki towarzyszył wielki wybuch śmiechu w moim wykonaniu :-)

Serdecznie dziękuję Teresce za poprawienie humoru oraz Ewie za organizację kolejnego odcinka wymianki!

 Galerię wszystkich radosnych prac oraz zaproszenie do głosowania znajdziecie TU

17 komentarzy:

  1. Bardzo byłam ciekawa tego środka. Uśmiech ciśnie się na twarz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osmiorniczka cudna a karteczki obie bardzo ładne i pomysłowe, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega, mega!!!!!!!!!!! Raz się uczennica wygadała, że bransoletka w innych kolorach niz moja na ręce podoba jej się dużo bardziej- a tej innej nigdy nie nosiłam- była tylko na blogu!!! Wniosek nasuwa się sam;-D Skąd te dzieciary mnier znalazły? Może przez google+? Teresko- kartka rewelacja, naprawdę się posiurkałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka Tereski jest super :) zwłaszcza środek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka rewelacyjna ))))) tez bardzo mi się podoba)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta ośmiorniczka z kartką tworzą bardzo zgrany duecik :D
    a karteczka od Tesy... hahaha, czadowa! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wymianę , nie wiem co mi strzeliło na stare lata ,? pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże, ale cudeńka, aż buzia mi się sama otworzyła i nie chciała sie zamknąć.

    OdpowiedzUsuń
  9. haha kartka naprawdę bardzo pomysłowa, a cała wymianka jak widać udana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha ha ale się uśmiałam-bomba kartka :) Ośmiorniczka przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, no byłam ciekawa tej wersji nieocenzurowanej ;)
    Ośmiorniczka powala! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z niecierliwością czekałam aż pokażesz środek tej kartki :) Oj się uśmiałam, Tereska jest niezła :) A Twoja ośmiorniczka jest przecudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka i ośmiornica są świetne! A przy karteczce Tereski uśmiałam się do łez :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka mała karteczka a tyle śmiechu.:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ośmiorniczka super;)
    ogólnie wymianka udana:) a kartki są rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna karteczka , ale od ośmiorniczki nie umiem oderwać wzroku jest cudna !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...