środa, 8 lipca 2015

Wyniki Kolorowego Candy

Wyniki miały być już kilka dni temu, wszyscy zapewne z niecierpliwości zaglądają i sprawdzają z nerwów gryząc pazury, a tu ciągle nic...

Nie przedłużając już dłużej i oszczędzając Wasz manicure, przedstawiam fotorelację z losowania zwycięzców mojego Kolorowego Candy.

Misa z losami wyglądała tak, trafiło do niej 54 papierki z imionami osób, które wyraziły chęć udziału w zabawie tutaj na blogu oraz polubiły mój fanpage i zostawiły odpowiedni komentarz na Facebook'u




Maszyna losująca pochylona nad misą:



I zaczynamy z grubej rury - nagrodę nr 1, czyli bajecznie kolorową szydełkową chustę otrzymuje...





Nagroda nr 2, czyli zawieszka-serduszko poleci do...






Nagrodę nr 3, czyli bransoletkę szydełkowo-koralikową w wybranym kolorze dostaje...






Gratuluję serdecznie zwycięzcom i proszę o kontakt mailowy celem dogadania szczegółów (podajcie adres oraz info jakiego rodzaju "przydasie" mogę jeszcze dorzucić do wygranej)!

A wszystkim bardzo dziękuję za wspólną zabawę przy okazji gorąco witając Nowych Obserwatorów! Nie martwcie się, jeśli nie udało się tym razem, niebawem będzie kolejna szansa :-)


19 komentarzy:

  1. dziękuję za zabawę, szkoda że nie udało mi się wygrać, gratuluję dziewczynom, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. buuuu a ta chusta taka piękna!!! no nic gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję za zabawę! maszyna losująca okazała się być dla mnie bardzo szczęśliwa :D bardzo się cieszę z wygranej :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla dziewczyn :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :))
    Fajna maszyna losująca :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maszynka - słodziak! Dziewuszki- gratuluję!!!dziękuję za zabawę! Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję zwyciężczyniom :) dzięki za fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maszyna losująca jest niesamowita :) dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż, gratuluję dziewczynom :) Dzięki za zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratki dla dziewczyn
    fajna ta rozczochrana maszynka losująca ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabawa była super! Dziękuję:)
    A zwyciężczyniom gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratki dla dziewczyn ,a ja dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje :) dziekuję za zabawę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miałam zepsuty komputer i dopiero teraz zajrzałam, a tu taka niespodzianka!:))) Dziękuję!! Jeszcze nigdy nic nie wygrałam:))) Jaka radocha:)) Już podaję maila: mp.bb@onet.eu Pozdrawiam, Gosia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaa, z wrażenia zapomniałam pogratulować pozostałym Szczęściarom:) Wybaczcie, GRATULACJE!:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...