środa, 22 lipca 2015

Magiczne stemplowanie / Magic stamping

Ten upalny, letni i leniwy czas jest doskonałą okazją do stworzenia lekkich, letnich prac. Ku mojej radości na blogu Magicznej Kartki pojawił się niedawno ciekawy filmik - kurs na kartkę stemplowaną. A że tego typu tutoriale chłonę ostatnio jak gąbka, postanowiłam spróbować swoich sił. Poza tym autorka kursu zapewnia, że jest to instruktarz "dla każdego", więc dla mnie chyba też :-)

Zrobiłam przegląd wszystkich swoich stempli (co nie zajęło mi długo, bo mam ich jak na razie  tylko garstkę) w poszukiwaniu najbardziej odpowiednich. Nie mam takich fajnych  jak na filmiku, a te które mam pozostawiają wiele do życzenia , ale wyszło tak:




I rzut oka na detale, może niezbyt udane, bo stempelki nie są jakieś rewelacyjne akurat do tego projektu. Użyłam kwiatuszków i ważki z kolekcji My Paper World firmy Viva Decor, napis jest ze Stamperii, a listeczki to bardzo lubiane przeze mnie liście róży z Latarni Morskiej. Innych nie posiadam.









Może powinnam była użyć czarnego tuszu zamiast brązowego, byłoby bardziej wyraziście, ale już trudno...



W pracy wykorzystałam papiery Magicznej Kartki "La Magie ombre - Magia Cieni" z małym dodatkiem "Letniego Poranka". I do tego dużo perełek w płynie :-)

Link do Magiczno Kartkowego filmu  TUTAJ, a moją pracę zgłaszam oczywiście do zabawy




14 komentarzy:

  1. śliczna :) taka delikatna

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna i w moim ulubionym kolorze ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale dopasowałaś poszczególne elementy w całość. Kartka bardzo mi się podoba. Też chciałabym się nauczyć takie robić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu- wyszło super! I znowu będziesz moją inspiracją, bo pewnie też spróbuję! uwielbiam stemple!!!!!!!!! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa ta karteczka, taka inna :) bardzo podoba mi się efekt warstw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza karteczka Ci wyszła :)
    Ostatnio zaopatrzyłam się w pierwsze stempelki i jak na razie chyba mam złą poduszkę albo tusz, bo jakoś kiepsko wychodzą... Ale - trening czyni mistrza! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest piękna :) bardzo subtelna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna kartka, taka delikatna :))) Fajnie wyglądają te stemplowane kwiatki :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocza :) i taka delikatna :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Cudne kolory:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...