sobota, 25 lipca 2015

Serwetka z zieloną żabą / Crochet Doily with a Green Frog

Mam do pokazania kilka szydełkowych tworów, które udało mi się wydziergać podczas pobytu u rodziców niespełna miesiąc temu. To był czas, kiedy cały karteczkowy kram musiałam zostawić w domu, a w walizce znalazło się miejsce tylko na kilka kolorowych kordonków i szydełka.

Mój synek dostał ostatnio od jednej z babć zestaw plastikowych stworzonek i robali. Najbardziej spodobała mi się żaba, więc postanowiłam uczynić ją modelką i zaprezentować wraz z szydełkową serwetką. Bardzo do siebie pasują, czyż nie?






Serwetka wykonana została z dwóch kolorów cienkiego kordonka na szydełku, ma średnicę 25 cm,  wzór pochodzi z gazetki podwędzonej ze zbiorów mojej Mamy - Diana Robótki 1/2014






A tu jeszcze żabcia w pełnej krasie :-)



A najśmieszniejsze jest to, że serwetka z żabką powędrowała jako prezent urodzinowy do Zielonej Żabki, czyli Greenfrog w ramach wymianki urodzinowej!

Zrobiłam też komplet kolorowych  kubraczków na wieczka do słoików z przetworami, nie mam zdjęcia swojego autorstwa, więc porywam fotkę od Sandry :-)



Uwielbiam robić serwetki i serwetko-podobne wyroby, chociaż wydaje mi się, że nie cieszą się teraz wielką popularnością, są chyba  niemodne... Ale co tam, ja się tym za bardzo nie przejmuję i innym razem pokażę Wam koleją serwetkę :-)


25 komentarzy:

  1. Żabka idealnie się wpasowała. Serwetka piękna.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie tak sobie od razu pomyślałam o Sandrze:) hehe ze idealne dla Sandry:)
    Są śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś Ty! ja uwielbiam serwetki! zawsze znajda się chętni na nie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale pasuje żabka do twojej serwetki. Zamiast odpoczywać to ty pracowałaś. Kubraczki na słoiki, to już rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent przygotowałaś dla Sandry.
    Ja też odnoszę wrażenie, że serwetki nie cieszą się zbytnim zainteresowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetka super i w bardzo fajnych kolorkach, a z żabki jaka super modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna serwetka, jak ty to robisz że Ci sie nie marszczy, jak ja robię większe serwetki to wychodzą mi takie fałdki i nie mogę jej rozprasowac na prosto :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tak pięknie poubierane słoiczki.
    Śliczna jest ta serwetka. Ten zielony kolorek przeuroczy. To serwetki są nie modne? ;) hi, a ja myślałam, że ta moda właśnie wraca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta serwetka z zielonym środkiem śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie pasują do siebie - żabka i serwetka - choć przyznam szczerze - serwetka ładniejsza. No chyba, że żabkę trzeba najpierw pocałować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tezuwielbiam szydelkowac serwetki :) Jakis czas temu robilam z tego samego wzoru w nieco odmiennej kolorystyce: http://www.mojeszydelkoweprzygody.blogspot.de/2013/06/bialo-blekitna-serwetka.html#h=518-1437937621161

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha,ha - ode mnie też Sandra dostała pozującą żabkę. Swoją drogą ciekawe ile Greenfrog ma żabek :-)
    Serwetka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna serwetka!!! Piękny wzór i kolory :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo śliczna serwetka i czadowo wygladaja twoje słoiczki i serwetkowych pokryweczkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna serwetka :-) Pasują do siebie z żabką doskonale.
    Słoiki ubrane idealnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna serwetka w pięknych kolorkach!!! Wspaniale się prezentuje!!!
    Też lubię połączenia kolorków w serwetkach:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny wzór ma ta serwetka :) Widać, że żabce też się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha, żaba na serwetce wygląda fajowo :D
    a mi się właśnie wydaje, że szydełkowe twory wracają do łask :D szczególnie takie koronkowe, białe albo kremowe :)

    za prezent serdecznie dziękuję kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna serwetka! Kapitalnie komponuje się z żabą:))
    I wieeeeeeeeeeeeeelkie podziękowania za cudne prezenty z candy!! Pozdrawiam serdecznie, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna serwetka powstała, z żabką jej do twarzy :) i super kubraczki na słoiczki :)
    Krysiu, pięknie dziękuję za paczuszkę, doszła wczoraj :) muszę szybciutko ją sfotografować i wstawić post na bloga, bo już wczoraj wykorzystałam pierwsze przydasie :D jak tak dalej pójdzie nie zdążę zrobić zdjęć i już wszystko zniknie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna serwetka - fajnie wygląda w żabim towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Serwetka i żabka spasowały do siebie :).

    Super ubranka na zakrętki :).

    Modne, nie modne ja uwielbiam wszystko co szydełkowe :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Super szydełkowane prace zrobiłas...też szydełkowałam....

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...